środa, 3 sierpnia 2016

Pixi Star - Kim jest naprawdę?



Witam! ☺


Postanowiłam poruszyć temat Pixi Star.

A więc tak... Pixi Star. Na te słowo w waszych głowach wręcz roi się milion pytań a przede wszystkim - Kim ona jest?

Wiele osób twierdzi że jest hackerką bo ma ciuchy Samanthy Exstra.

Otóż nie. Nie jest hackerką. Ciuchy Samanthy ma z innego powodu ale to za chwilę.

Lecz po co tak wogóle klikneliście w tego posta? Żeby dowiedzieć się KIM JEST Pixi Star.


Więc UWAGA UWAGA!

Pixi Star to moderator!

Nie hackerka!

Niektórzy  mówią że MovieStarPlanet zostało kiedyś przejęte przez hackerów i od tego czasu niby jest Pixi.

Otóż nie! 😡

Pixi Star została stworzona jako nowy moderator ponieważ, właścicielka konta Samantha Extra przestała współpracować z MovieStarPlanet.

Ale skąd ma ciuchy Samanthy?

Żeby prowadzić Casting jako Samantha lecz gdy się na nią klikneło pokazany jest profil Pixi Star. Teraz Pixi nie jest już przebrana za Samanthę w Castingu. Dlaczego? Ponieważ za dużo osób uważało że modzi nas oszukują i pisali do nich różne obraźliwe rzeczy. (mi by się przykro zrobiło 😢)



Pozdrawiam i dziękuję za przeczytanie

mojego posta.

Nesti 😘

wtorek, 26 lipca 2016

Nowy temat! ♥♥♥♥♥♥

Witam

Tak wiem trochę się spóźniłam z tym postem ale nie mogłam go udostępnić ponieważ mamy kalendarz kto kiedy wrzuca posty.

No więc tak ten post dotyczy nowego tematu.
Tematu o Harrym Potterze,  o Hogwarcie!

O to na przykład 4 ubrania z tego tematu:

1. Magic Uniform
Ci którzy znają Film bądź/i książkę wiedzą co to jest ale dla nie wtajemniczonych jest to szata z Hogwartu a widoczna na zdjęciu należy do Ravenclawu*.





2. Magic Hairdo
Przedstawione tutaj włosy to włosy
Ginny Weasley, dziewczyny Harrego i siostry przyjaciela Harrego, Rona.






3. Magically Slick

Pokazane na zdjęciu włosy należą do mojej ulubionej postaci. (była ona postacią negatywną, złą) Należą one bowiem do Dracona Malfoya.






4. Round and Round

Okulary które tutaj widzicie to okulary samego Harrego Pottera. Na MSP są też podobne i nazywają się Mr. Harry.





A oto 4 przedmioty:

1. Magic Key

Ten tutaj klucz nie jest zwykłym kluczem. Jak wudzicie ma on skrzydła. Jest to bowiem 1 z kluczy z filmu Harry Potter i Komnata Tajemnic. Takie klucze goniły Harrego.





2. Wise Owl
Ta sowa na stercie książek należy do Harrego Pottera i ma na imię Hedwiga.






3. Wise Men Desk
Pokazane biurko idealnie odzwierciedla biurko przy którym siadała Hermiona Granger. (przyjaciółka Harrego) Każde biurko przy którym siadała zawsze było zawalone książkami :D






4. Magic Potions
A te buteleczki? Chyba nie muszę Wam mówić że są to eliksiry. (To chyba logiczne xD)





*Ravenclaw - Jeden z domów w Hogwarcie.


Dziękuję bardzo
za uwagę i Pozdrawiam
Nesti :*

niedziela, 24 lipca 2016

Wyprzedaż vipa! - Tak wiem spóźniony post + (insta, fb?)


No, więc witam w tym dzisiejszym spóźnionym pod każdym względem postem. 
Spóźniony dlatego, że promocja zaczeła się w czwartek, a piszę to w niedzielę oraz dlatego, że według kalendzarza powinnam go pisać we sobotę. Dobrze zacznjmy już.

Wchodzę sobie w czwartek na msp, a tu takie cudo:



A potem poszło już szybko pojawiło się to




Oraz największy zaciesz, to!






Tak, tak, tak! Ta piękna rzecz. Obniżka vipa! Tak jak na promocji wielkanocnej. (Ja na razie vipa nie mam, ale planuje kupić na tydzień)


Ale czemu zawdzięczamy te zadania i obniżkę vipa? Temu już 5 sierpnia zaczynają się Letnie Igrzyska Olimpijskie w Rio de Janeiro!


Tak wszyscy się cieszymy! A teraz, żeby ten post nie był taki krótki nazwy msp na tych wszystkich fejbukach i instagramach. Powiedzie pewnie "co?". Msp ma insta? A właśnie, że ma i ma też wiele innych portalów społeczniościowych. Ale zobaczcie:


FACEBOOK:




Jak nazywa się eMeSPowy facebook, chyba nie trzeba nikomu mówić. Nazywa się MovieStarPlanet (cóż za pomysłowość). Nom dają tam zapowiedzi tematów xD Więc jeśli chcesz wiedzieć dzień przed jaki będzie temat to zapraszam.



ISTAGRAM


I tu wiele osób zadaje pytanie "co?" Jaki instagram? Ale zobaczycie


Tak, msp_global to nazwa oficjalnego instagrama MovieStarPlanet. Możecie znaleźć tu podobne rzeczy co na fb. Wpiszcie to sobie zobaczycie.


SNAPCHAT?



Takie coś znalazłam właśnie na insta. Zdjęcie jest stare (ma aż 43 tygodni.) Próbowałam ich dodać, ale komentarz pisze, że nie działa i wogóle. Jeśli chcecie się przekonać to możecie ich dodać. Napisz również w komentarzu czy ci się udało :)


To by było na tyle :D Jeśli znasz jeszcze jakiś portal społeczniościowy MSP to napisz w komentarzu.

Pozdro!





Pozdrawiam Coś777 ;D

czwartek, 21 lipca 2016

KALENDARZ!

A no wiec przyszedł czas na to bym zrobiła
 ten wreście kalendarz a wiec tu go macie :)-

A wiec too jest naprawde pooowiekszone miało lepiej
 wyglądać z tyłu miało być zdj naszego bloga ale jednak
 sie nie udało i bedzie takie zwykłe ^^
A wiec nie wiem czy to się nie zmieni wiec narazie zostanie takie ^^
A wiec paaa i całuski!
~Mietuska ^-^



poniedziałek, 18 lipca 2016

Ocenianie zdjęć z top! - Wymuszacze lovków? + długii post

                                         


Zacznę od tego, że mam już swoje oficjalne powitanie, widoczne na zdjęciu. Co o nim myślicie?

Dobrze, czas przejść, do głównego tematu tego posta ;) Głównym tematem jest ocenianie zdjęć z top
(Tak wiem, dużo tego szajsu na różnym blogach, no ale ja jestem kreatywna, tylko to jest mój pierwszy "normalny" post, także chcę zacząć od czegoś co wszyscy znają i kochają)

Także więc, powiem wam, że ocenię tylko 5 zdjęć i to takich różnych. Rysunków nie oceniałam, bo myślałam, żeby zrobić o tym osobny post. Pierwsze 3 zdjęcie, to te, które znalazły się na podium,a pozostałe to te, które po prostu mi się spodobały. Czas zacząć!


                                               

                                                  1 ZDJĘCIE W TOP




Tak, nazwy wymuszaczy są z cenzurą. Ja oceniam zdjęcia nie ludzi.


 Typowe. Większość zdjęć w top to wymuszacze lovków. Znasz Lewego? Daj lovka. To nic, że nigdzie nie pisze, że go dałeś, możesz napisać komentarz i spamić "dałam!" "znam" "lewy". Chociaż to właściwie lepsze niż reklamy typu "muj nowy film jórz jest! obejszysz, plis :*"  Ale dałam love, właściwie niewiem czemu. Może ten wzrok lewego tak hipnotyzuje? o.O


                                               2 ZDJĘCIE W TOP





 To też w pewnym sensie wymuszanie lovków, ale nie aż takie żeby cenzurować. Wiadomo większość osób jest praworęczni (w tym ja) dlatego ma tyle lovków. Ne jest takie złe jak na przykład zdjęcie prezentu i tytuł "ostatni like wygrywa". Nie chcę mi się tu rozpisywać.



                                            3 ZDJĘCIE W TOP




O to zdjęcie znanego i lubianego youtubera Miłsona. Widać tutaj tutaj to, że: ma 46 lvl, 381 diaxów, 4 miliony starcoinsów, 9 rzeczy do zebrania w książeczce fame, 542 znajomych, oraz 10 zaproszeń, heh. A prawda jest taka, że po prostu brakuje mu ileś tam fame do następnego levela i się pyta czy "wbijemy". Nie chcę się chwalić, ale dałam na tym zdjęciu 2 komentarz :* Ale nie o tym. Oczywiście to zdjęcie znanego youtubera więc musiało się znaleść w top.
Wystarczy popatrzeć na kiciorę05 (tak, na tą "fejmową jutuberkę") O to jej najpolarniejszy art:


Jest tutaj ona i kilka jej animacji. Ja za taki art dostałabym może z 3 love? A ona 1308! Pamiętam jak był w top. ZA CO?

Dobrze, czas przejść do 2 losowych zdjęć.

                                                     1

 To zdjęcie bardzo mi się podoba. Taka MSB (MovieStarBoxer) xD. Kojarzy mi się z Tiffany z "Poradnika pozytywnego myślenia". Taki ładny fotomontaż. Według mnie zdycowanie zasługuje na love it.

                                                                         2


Tak, kolejna cenzura. Mówiłam, zdjęcia wymuszaczy = cenzura

Nom, tak jak widzicie, kolejny wymuszacz, jeśli jadłeś Toffifie no to polub. Niby kogo to obchodzi, ale polub, bo mnie nie stać na animkę... Polub, plose *-*. Ciesz się tym głupim lovkiem, którego ci dałam. Ciesz się... i dziękuj mi, a raczej to dziękuj sklepowi, w którym ową słodycz kupuję xD

Dobrze to, by było na tyle, jeśli się wam spodobało to dajcie koma, napisz na privie eMeSPowym.



P.S - Robiłam tego posta 18 lipca rano, wtedy te posty były w top...

Taki Kalendarz...

No a wiec wymyśliłam "Taki Kalendarz" by, każdy w jakiś dzień tygodnia miał
  napisać jakiś post żeby to było jakoś spójnie.
 A wiec, dlaczego wymyśliłam coś takiego? Po to że,
 np. ja czasami nie mogę włączyć nawet bloga czyli dokładniej siedzę
cały dzień na MSP. No tylko... Jeszcze się dziewczyn nie pytałam :D.
 Ale ja myślę że mogło by być tak że 2-3 razy w tygodniu będziemy coś pisali, a
 nie wszystkie naraz :P. Jeśli dziewczyny się zgodzą mogę zrobić taki kalendarz :)
A wiec to wszystko co mam do powiedzenia.
No wiec widzimy się "raczej" na poście z kalendarzem :)
Całuski! Wasza Miętuska ^-^

PS. Jeszcze nie mam mojego "logo" wiec narazie będę wstawiała to ^-^

niedziela, 17 lipca 2016

Darmowy Vip - Czy można oszukać MSP?

Witam ♥

Tym razem chcę poruszyć temat darmowego Vip'a.

Mieliście kiedyś tak że ktoś obiecywał Wam Vip'a?
Może nie każdej osobie się to przytrafiło ale raczej większości.

ALE!
Nie dajcie się nabrać!
Takie coś jak darmowy Vip NIE ISTNIEJE!!!!

Gdy ktoś mówi że np. jak zmienisz hasło, email czy coś takiego na np. darmowyvipnarok@gmail.com to tylko pretekst żeby ukraść Wam konto!


Podsumuwując: DARMOWY VIP NIE ISTNIEJE!!!!!!!


Pozdro Nesti :*
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Administratorka number 3 xD

Elo ;33

Tutaj Nestie :*
Witam na moim 1 wpisie.

Oto ja:



A to mój profil:


Zapraszam do znaj :)
Przyjmuje od 10 lvl ;33







Pozdro Nesti :3

Sztyl Miętuski♥

A no wiec heh  wymyśliłam cuś takiego jak "Sztyl Miętuski♥".
 Będzie chodziło o to że ja będę wchodziła do sklepu na MSP co robię raz na jeden temat :P. I... Będę robiła jakiś look a potem go kupowała. Za chwile wstawię to zdjęcie tylko jeszcze dopowiem że nie będzie on tylko dla vip :). A tutaj look :D:
A wiec iż ponieważ, heh jest to ten look wiem że może "troche drogi" ale czego się nie robi dla pinkności xdd.A wg macie mój poradnik na hacka wiec dodajecie na liste i macie heh :P.
 A wiec tu macie cennik :D.
Włosy-Heatwave 500sc
Bluzka-I am with Lazy 500sc
Spodnie-Dog Knee 600sc
Buty- Creeperettes 400sc
3 Rogi na głowę- Polycorn 300sc
Kolczyki- So Big 325sc
Tatuaż- Arm Crawlers 375sc
I Krawat-Dressy 350sc 
A wiec podsumowując razem to wszystko kosztuje 3350sc :P
No i ja już kończę.
Całuski! Wasza Miętuska ♥♥♥

sobota, 16 lipca 2016

Nowa administratorka! - mój pierwszy post na tym blogu ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hejak!

Tak właśnie zacznę pierwszy post na tym blogu... A dlaczego tak, opowiem potem.

Dobrze. Może najpierw powinnam się przedstawić. No więc, nazywam się Martyna, a xXHONEEExX (czyli założycielkę tego cudownego bloga) znam osobiście. Gdzieś na początku maja założyłam swojego pierwszego bloga, również o tematyce MSP. Prowadziłam go razem z xXHONEEXx (wtedy jeszcze Delaxd<33), ale coś się wypaliło we mnie i po prostu zakończyliśmy działalność. Jeśli "Mięta :3" (żeby się nie powtarzać) zechce może nazwę owego bloga gdzieś podać. Ale właściwie nie wiem po co...

Czyli to było krótko o mnie i moich blogach. Już niedługo będę dodawać "normalne posty", w tym jeśli również mogę też dodać 20 faktów o mojej osobie. Jeśli chcesz to napisz komentarz, lub napisz mi na privie eMeSPowym. Jeśli jeszcze NIE WIESZ jak się nazywam to nazywam się yelonkowa34. A zresztą zaraz dodam moje nowe logo to tam też pisze...


Hehe, bardzo życiowy cytat....












A już myślałeś, że się nie dowiesz dlaczego napisałam "Hejak"?




To się dowiesz





Po prostu tak się podpisywałam na moim pierwszym blogu. Bo to jest takie "inne"





A czego się spodziewałeś?? ( ͡° ͜ʖ ͡°) 



piątek, 15 lipca 2016

Hack którego używam...

Wiec wiele osób z moich znajomych na MSP pyta się jak używać mojego hacka wiec to nie jest w miare trudne czy coś

1)Wchodzimy na chomikuj.pl
2) Musimy mieć konto chomikuj inaczej nie wyjdzie tak przynajmniej słyszałam wiec albo tworzymy konto albo sie logniemy 





3)Wpisujemy w Wyszukiwarkę Plików "MSP hack by Lisa"

4) Wybieramy pierwsze okienko które nam wyskoczy ale wszystkie są takie same wiec to nie ma różnicy :P













5) Pobieramy hacka mówię narawdę to nie jest jakaś ściema 








6)Mamy hacka tylko teraz jak go używać? to jest dla niektórych którzy troszeczkę nie rozumią :)
A tutaj istrukcja :)
a) Robicie sobie liste heh i nowe konto UWAGA! NIE MOŻNA TEGO ROBIĆ BEZPOŚREDNIO NA KOŃCIE PONIEWAŻ, MSP NIE JEST NA TYLE DURNE ŻEBY NIE SZCZAIĆ ŻE MACIE HACKA WIEC NIE PONOSZE WINY LUDZI KTÓRZY TERAZ WŁAŚNIE TEGO NIE CZYTAJĄ!!
b)Wpisujecie Nazwe Użytkownika w Username 
a potem hasło które wymyśliście w Password :P
c) Wybieramy koło Login! jest taka luka tam musicie wybrać serwer na jakim jesteście np. Pl czyli w Polsce :)
d)Klikamy Login! kiedy wyskoczy nam nowe okienko w tym czyli sie powidło a Status logged in! zamieni sie w Status: logged in!....
e) Klikamy Set Account level to 6 i wystakuje nam po kilku sekundach "HACK!" Wtedy możemy kliknąć Hack! tam na dole :)
Wiadomo trzeba to klilka razy powtórzyć by nie dało nam za mało sc :) 
f) Potem poprostu klikamy na MSP odśwież strone i mamy nasz 6 lvl i 10 tyś sc!

TADAM! TAKIE TRUDNE TO RACZEJ NIE BYŁO JAK MYŚLICIE? NO WIEC TERAZ MOŻECIE DAĆ SWOJEMU KONTU LISTE ŻYCZEŃ :) NO TO WSZYSTKO W DZISIEJSZYM POŚCIE CAŁUSKI I PA ♥♥

Coś O Nocy Hakerów

Witom w drugim poście tego dnia a wiec za jakieś około  1 godz i 15 min zależności kto woli zaczyna sie noc hacków na msp no i sie dowiedziałam że zrobiłam blog samo w noc ha... wiec tu wklejam tekst od MSP gdzie piszą coś o tej nocy:




Noc hackerów - dzień wymyślony przez użytkowników do straszenia innych graczy. Taka noc nigdy się nie odbyła i nigdy się nie odbędzie - jest to całkowity wymysł użytkowników MSP. Noc hakerów można porównać do końca świata - wiele zapowiedzi i szumu, ale za każdym razem okazuje się to nieprawdą.
Według niektórych taka noc odbywa się 15 dnia każdego miesiąca od 21:00 do 6:00. Część użytkowników używa w tym czasie kont z nazwami i wyglądem hackerów, inni przebierają się w brzydkie ubrania (lub ubrania hackerów) i udają, że zostali zhackowani. Jednak to nie są prawdziwi hackerzy. Mimo to za każdym razem, gdy coś takiego jest organizowanego, wiele osób się nabiera i użytkownicy organizujący to  bawią się wtedy jeszcze lepiej. 
Wiec to mi napisali i teraz wiem że poprostu skopiowali to z http://pl.moviestarplanet.wikia.com/wiki/Noc_haker%C3%B3w ponieważ to samo było na tej stronie wiec myśle że pomogłam pozdro i pa. Wasza Mietuska :3

Witom Na Blogu!

Wiec to jest nowy blog hehe i to nie pierwszy... no ale mniejsza o to to będzie blog o MSP czyli o moim życiu hehe.. wiec uwaga po moich sucharach jak to powiedziała moja kol z msp cytuje "może rozjeb***ć mózg" wiec emmm nje mam pojecia xdd no oki to ja już może swój prof pokaże hehe 



PS. nie chce sie uczyć wiec mam orto jak u 2 latka hehe